Цитата дня

АЛЕКСАНДР ДЕНИСОВ

Кадры новой базы "Полесья", масштаб развития клубной инфраструктуры за два года и самое главное факт, что это строится в Украине во время войны, поразил УЕФА

Главная / Блоги / "Динамо" Киев - "Сталь" Онлайн
20.08.2017, 19:10

Смотрим, сможет ли киевское "Динамо" разобраться со "Сталью", здорово стартовавшей в чемпионате, но потом забуксовавшей. У хозяев есть все шансы победить, учитывая, что в их составе нет Гармаша и Ярмоленко. 

"Динамо" - "Сталь" 4-1

"Динамо": Бущан, 8.Шепелев, 15.Цыганков, 16.Сидорчук(Буяльский 46), 20.Гусев(Гонсалес 67), 22.Кравец, 23.Пиварич(Миколенко 8), 24.Вида, 34.Хачериди, 41.Беседин, 94.Кендзера

"Сталь": 71.Пеньков, 95.Павлюк, 15.Грачев, 22.Даниэлян, 4.Мыцык, 3.Г.Малакян(Костенко 77), 23.Месхи(Якимив 81), 21.Э.Малакян (К), 8.Мысык, 17.Кузык, 94.Задерака(Хоцяновский 63).

Комментарии (235)

Ми, Ультрас Динамо, вимагаємо від Прем’єр-ліги та ФФУ ясності. Ми хочемо знати де пройде матч 7-го туру між командами ФК "Маріуполь" та "Динамо". Чому за 5 днів до матчу ми знаходимось в підвішеному стані і не можемо спланувати свої вихідні?

Якщо приймаюча сторона в особі МВС/СБУ в Донецькій області гарантує безпеку нашій команді, що вони повинні робити згідно чинного законодавства України, регламенту ПЛ та відповідних актів ФІФА та УЄФА, то чому досі клуб не отримав цих гарантій, і чому їх не було надано ще перед початком чемпіонату?

Якщо ж приймаюча сторона не може виконати поставлені на неї обов’язки, або просто боїться брати на себе відповідальність – то переносьте матч в інше місто. Але робіть це нормально, а не за три дні до гри. В сезон відпусток знайти квитки в Південному напрямку дуже непросто.

Ми з радістю поїдемо в Маріуполь, у багатьох хлопців вже давно квитки на руках. Ми взагалі поїдемо в будь-яке місто, де буде грати київське Динамо. Ми були в Донецьку на початку окупації в 2014-му, де нам погрожували, що вивезуть в Слов'янськ і там поховають. Тому з нашого боку мови про якийсь страх бути не може. Але замість того щоб нормально виконувати свою роботу і надати клубу папери, які він має право вимагати, ви перетворюєте елементарні речі на цирк. Дешевий цирк з порожніми обіцянками від терориста Захарченка та істерикою в пресі. Печальні клоуни і досі у руля. І це зовсім не сприяє популяризації футболу в Україні.

dkmu
Veint
dkmu
Veint
dkmud.homer, це творіння не можна називати гімном. хоча якщо змінити наголос то...
Багатіков ще живий?
Чесно кажучи не чув про такого)) але відчуваю що він виконує щось шедевральне
https://eeefm.com/song/22955504/yurij-bogatikov_-_ya-lyublyu-tebya-dinamo-kiev/
це часом не Кобзон?)
Ти не дивився вшанування чемпіонів 1986 року? То який з тебе динамівець? З чого в тебе серце зроблено? :)))
dkmu, http://video.fcdynamo.kiev.ua/programs/retro/1986/
Veintdkmu, http://video.fcdynamo.kiev.ua/programs/retro/1986/
якщо я зараз перегляну, в мене серце точно стане динамівським?
https://ua.tribuna.com/football/1054929660.html

Що це скинув d.homer!?Це жарт?
GandalfМожливо моя думка хибна, але має право на існування. Їздити на ток-шоу до окупанта - не варто.Біда в тому, що наче адекватних людей, там висвітлюють не в найкращому руслі.
Я не раз підтримував участь в політичних ток-шоу. Але тут все залежіть як ти можеш триматися. Бути емоційним та раціональним одночасно дуже важко. до того ж виступати проти пропаганди в логові пропаганди вимагае дужого зосередженя.
dkmu
Veintdkmu, http://video.fcdynamo.kiev.ua/programs/retro/1986/
якщо я зараз перегляну, в мене серце точно стане динамівським?
Ти ще й заспіваєшь)
https://www.sports.ru/tribuna/blogs/odukhevremeni/1378955.html
10 лучших коментов.
<b>BarryTheBaptist</b>, Я то згідний,  що участь в політичних ток-шоу саме по собі нічого поганого не несе. Хочеш донести свою думку, є інші варіанти - ютюб, фейзбук, запускай свій проект, це ж не проблема, але їхати до агресора, в даному випадку хибне рішення. 
Не дивлячись на це, ми засуджуємо українських футболістів, які їдуть працювати на Росію (?), українських артистів, які виступають в країні агресора(?), торгові зносини з Росією, фабрику в Липецьку…) Думаю цей список можна продовжувати безкінечно? Тут не виходить бути трошки толерантним, має бути ПОВНЕ припинення будь-яких  відносин з ворогом. Починаючи забороною в’їзду росіян в Україну, закінчуючи відвідинами пропагандистських російських шоу, де ти, ким би ти не був, їдучі туди, будеш просто інструментом в руках вмілої пропаганди. Якщо це усвідомлений крок – то ОК.
 Знову таки, можу помилятися, але практично в кожного росіянина присутній дух імперії, комплекс НАД, як би вони не намагалися придушити в собі це.  При цьому не відкидаю наші проблеми, але це я відійшов від теми. Пропаганда це ж мистецтво? Над цим працюють гросмейстери, професіонали своєї справи. І більшість запрошених в російські програми, мимоволі піддаються їх сценарію. А наші, виглядають там безглуздо. І ти думаєш, це лице моєї країни, невже ми такі? Хоча подивися на Воланда, на його реакцію, видно, що переживає людина і вірить в те, що робить, його право, хто я такий, щоб засуджувати його? Можна говорити, що вони боряться з окупантом на його території і т.п., але чи наскільки дурний наш ворог? Гес, Воланд ведуть свою боротьбу, яку вважають правильною, але головне щоб це не була боротьба  з вітряними млинами. 
Але давай розвивати. От ти, такий собі «гуру» російської пропаганди, сидиш і отримуєш копієчку за свою вмілу роботу «на благо родіне» при цьому розуміючи свою нікчемність, проте нічого з цим поробити не можеш…і думаєш кого запросити до себе на програму. Ти б кого запросив?) В твоїй маленькій голівці зріє план, як виставити нашу країну, наших громадян «моральними ущербами». І ти запрошуєш експертів, спочатку виносиш їм відра із гівном, потім виганяєш із студії. Чесно, прикро на це дивитися. Я можу помилятися – але по мені, відвідини російських ток-шоу це явний мінус і гра на руку Кремлю, які б позитивні цілі і ідеї ти б не мав та намагався б донести. 
Gandalf має бути ПОВНЕ припинення будь-яких  відносин з ворогом.
Росія досі наш найбільший торговельний партнер, там десь 3 чи 5 мільярдів зелені обсяг, тобто, вони виключно за наші гроші можуть можуть із нами воювати на Донбасі. Без рос. товарів ми не протримаємося і півроку. Тому я якось спокійно до цього ставлюся. Аби там не почали розповідати про дружбу народів, що це все політики, а так би ми з росіянами злилися в єдиному екстазі. Короче, як Дорн чи Селезньов "дітей годувати треба".
d.homer, я не знаю як до цього ставлюся я, наче спокійно,а наче ні. Але є великий ризик того, про що ти пишеш в другій частині свого коментаря. І якщо бути чесним, то наша країна повна ватників, які зараз поховалися в кущі, і з часом вони будуть клювати на закиди про братерство та про те, що винні політики. Тут згоден з тобою.
Gandalf, d.homer, Наслідки совка туже тяжкі. Я маю на увазі, в першу чергу, інфраструктурну залежність. Будували вирібнитство так, що автономністі не могло бути. Тому, Хомер має рацію що до потрібності звязків. Друга справа, який крок робити далі. Тому хуйло й затягував Украііну до себе. Йому та й "братьям" не вигодно загубити україньский ринок. Цього не станется через день, але це може статися.
А вся ця пропаганда про браттів в засос - чиста блювота. Кому це потрібно?
що до ток шоу - то майже єдиний засоб для наших хлопців - це триматися так, щоб кожен українець міг пишатися...
Gandalf, а рано чи пізно, навіть гєс с сьомим можуть почати виправдовувати поведінку кацапів, все буде залежати від необхідності , легкі гроші міняють людей...
valijanGandalf, а рано чи пізно, навіть гєс с сьомим можуть почати виправдовувати поведінку кацапів, все буде залежати від необхідності , легкі гроші міняють людей...
ти так пишеш "навіть Гес із Сьомим", наче вони лідери української думки, в разі переходу яких на темну сторону, ми втратимо державність)Нормальний процес, від якого нікуди не дітися, якщо не вони, так інші. Той же приклад українських артистів, які до слова не бідні люди, мають свого слухача на нашому ринку, все одно їдуть на Росію за копійкою.
Тим часом Руні вже 200 м’ячів поклав у АПЛ, другий показник в історії ліги.
valijanGandalf, а рано чи пізно, навіть гєс с сьомим можуть почати виправдовувати поведінку кацапів, все буде залежати від необхідності , легкі гроші міняють людей...
У Геса ще й прописка расєйська)
VeintТим часом Руні вже 200 м’ячів поклав у АПЛ, другий показник в історії ліги.
тим часом я майже вивчив гімн Богатікова)
Tom Joad
http://www.sovsport.ru/gazeta/article-item/999509
BarryTheBaptistTom Joad
http://www.sovsport.ru/gazeta/article-item/999509
все так) Хороша стаття.
Tom Joad
BarryTheBaptistTom Joad
http://www.sovsport.ru/gazeta/article-item/999509
все так) Хороша стаття.
https://www.unilad.co.uk/sport/floyd-mayweather-knocked-out-by-sparring-partner-during-training/
http://www.businessinsider.com/floyd-mayweather-cars-cash-2015-4?r=US&IR=T&IR=T
dkmu
VeintТим часом Руні вже 200 м’ячів поклав у АПЛ, другий показник в історії ліги.
тим часом я майже вивчив гімн Богатікова)
Тоді адмін повинен надати тобі ранг "Народный Блохин")
BarryTheBaptist http://www.sportsdaily.ru/articles/obman-trudyashhixsya

Бєлєнькій все це нещодавно добре описав в своїй статті "Обман трудящихся". І останній його абзац відноситься до мене також:
"А теперь главное. Как вы думаете, сказав все это, буду ли я смотреть этот бой? Правильно. Конечно, буду. И вовсе не потому, что потом мне надо будет написать о нем сто тысяч слов. Не надо было бы — все равно сел бы смотреть. Так что можете смело причислять и меня к обманутым трудящимся."
Також подивлюсь... безкоштовно по ТВ на каналі 2+2. А потім скачаю торрент і ще раз подивлюсь цей бій в НD в тій версії, яку транслюватимуть американцям на каналі Showtime. Але зрозуміти, що змусить декілька мілліонів американців заплатити 100 доларів, щоб подивитися цей бій мені все-таки не вдається:)
До речі платні трансляції боксу "pay per view" є не тільки в США чи Британії, а і в Польщі, наприклад. Не знаю, правда, які ціни там.
Сам би згоден платити якусь адекватну суму за перегляд, наприклад, Канело-Головкін чи Ріго-Ломаченко. Але МакГрегор - Мейвезер, та ще й 100 доларів? Нах...
https://sportarena.com/otherside/geroj-igry-prestolov-stal-kandidatom-v-olimpijskuyu/ забавно)
Tom Joad, Я в Лондоні в час бію. Там кошти в 19.95 фунтів за трансляцію. Якщо не засну, буду дивитися
Tom JoadДо речі платні трансляції боксу "pay per view" є не тільки в США чи Британії, а і в Польщі, наприклад. Не знаю, правда, які ціни там.
Сам би згоден платити якусь адекватну суму за перегляд, наприклад, Канело-Головкін чи Ріго-Ломаченко. Але МакГрегор - Мейвезер, та ще й 100 доларів? Нах...
2+2 начебто транслюватиме Маккрегор Мейвезер
dkmu
Tom JoadДо речі платні трансляції боксу "pay per view" є не тільки в США чи Британії, а і в Польщі, наприклад. Не знаю, правда, які ціни там.
Сам би згоден платити якусь адекватну суму за перегляд, наприклад, Канело-Головкін чи Ріго-Ломаченко. Але МакГрегор - Мейвезер, та ще й 100 доларів? Нах...
2+2 начебто транслюватиме Маккрегор Мейвезер
так, я на це вказав в коментарі 17:23 і буду його дивитися.
Останній бій Мейвезер дивилися чотири мільонів амеріканців... Там вони звикли платити дурні гроші за розваги...
https://pbs.twimg.com/media/DH1KvQfXYAAQifu.jpg:large - навіть мапа пасів ілюструє, які в Пепа постійні жорсткі тактичні експерименти )
d.homerhttps://pbs.twimg.com/media/DH1KvQfXYAAQifu.jpg:large - навіть мапа пасів ілюструє, які в Пепа постійні жорсткі тактичні експерименти )
Хацбол 2.0?

Oleksiy Pyliovs foto.

BarryTheBaptistОстанній бій Мейвезер дивилися чотири мільонів амеріканців... Там вони звикли платити дурні гроші за розваги...
пам'ятаю, шо в андеркарді Мейвезер-Пакьяо тоді в 2015 боксував Василь Ломаченко. Було значно цікавіше ніж те, шо навозили Пакман з Флойдом) Але грошей зібрали тоді добре
Veint
dkmu
VeintТим часом Руні вже 200 м’ячів поклав у АПЛ, другий показник в історії ліги.
тим часом я майже вивчив гімн Богатікова)
Тоді адмін повинен надати тобі ранг "Народный Блохин")
за що ти зі мною так?)
"Когда я только пришел в команду, то сразу же переговорил с Коно, — рассказал Тедеско в интервью Sport Bild. — И я понял, что он очень хочет играть за Шальке и не намерен никуда уходить. Для меня это было главной информацией. Коно не чувствовал доверия со стороны предыдущего тренера, но для меня всегда самое главное — чтобы он и остальные игроки чувствовали свою необходимость. Тогда они отдают все, на что способны".
Tom Joad До речі платні трансляції боксу "pay per view" є не тільки в США чи Британії, а і в Польщі, наприклад. Не знаю, правда, які ціни там.
Сам би згоден платити якусь адекватну суму за перегляд, наприклад, Канело-Головкін чи Ріго-Ломаченко. Але МакГрегор - Мейвезер, та ще й 100 доларів? Нах...
https://www.xfinity.com/pay-per-view/boxing - $90

https://www.bls.gov/news.release/pdf/wkyeng.pdf - медіанна з/п в США зараз $3440.

http://ukrstat.gov.ua/express/expr2017/08/149_w.zip - в Україні медіанна з/п десь 5,5 тис. грн, тобто, $215. Звісно, що реальна медіанна з/п в Україні значно більша через те, що більше половин населення працюють у тіні. Тобто, різниця в доходах десь у 10-15 разів. Отож, для нас ці $90-100 баксів десь $8-10. А 200-250 грн. за найголовніший поєдинок року це вже щось. Звісно, що реалії будуть не такі, адже середня вартість квитку на кіносеанс в Україні десь у районі $3, а в США - $10.

Проте зміни потроху є, у Google Play усе більше товарів з регіональною ціною, а АйТюнз трохи нижчі ціни, тіж oll.tv, Megogo продають контент за значно нижчими, ніж у США, цінами. Тільки видавці відеоігр міцно тримаються на позиціях, не бажаючи збільшувати перелік країн із регіональними цінами.
"Мы открыли перед Реалом дверь, но они сами ее закрыли", — сказал португалец. Таким образом, ожидать перехода Де Хеа в Реал нынешним летом наверняка не стоит.
хм, ну ок.
Не знав, що один з тренерів Макгрегора в ММА - молдованин борець Сергій Пікульский.
ого, Барселона подаватимо на Неймара в суд
dkmu
"Когда я только пришел в команду, то сразу же переговорил с Коно, — рассказал Тедеско в интервью Sport Bild. — И я понял, что он очень хочет играть за Шальке и не намерен никуда уходить. Для меня это было главной информацией. Коно не чувствовал доверия со стороны предыдущего тренера, но для меня всегда самое главное — чтобы он и остальные игроки чувствовали свою необходимость. Тогда они отдают все, на что способны".
Відданість як у собак)
BarryTheBaptistого, Барселона подаватимо на Неймара в суд
Сегодня юбилей.
https://gfycat.com/ru/gifs/detail/PastelDependentArcticwolf
BarryTheBaptistого, Барселона подаватимо на Неймара в суд
з нетерпынням чекаю матчу Барселона - ПСЖ в цій ЛЧ. Надіюсь жереб зведе їх в плей-оф)
BarryTheBaptistого, Барселона подаватимо на Неймара в суд
Тепер Ліверпуль та Борусія проситимуть за Коутіньо та Дембеле на 8,5 млн. більше)
d.homer, 99.95 долларів в HD. Та справа не тільки в грошах. Все-таки МакГрегор - Мейвезер це не дуже бокс. Звичайно, мені самому буде цікаво подивитися, як Флойд робитиме клоуна з МакГрегора. Але чи вартує це шоу грошей? Розумію заплатити за Головкін - Канело, де два елітних боксери і мегаконкурентний чемпіонський поєдинок. Мабуть, більшість людей, хто буде купуватиме трансляцію не дуже великі фани боксу. Якщо люди готові платити за таке, то ок. Просто, мені не зовсім зрозуміло, шо вони очікують там побачити.
https://www.facebook.com/LiverpoolFC/videos/10155911984257573/ - тренування Лівера наживо. Уже 9 тис. дивляться.
Tom Joad, для американців $100 це не половина місячної з/п ) А від MMA зараз шаленіє увесь світ. Тобто, мені може не подобатися Стас Михайлов чи Сай, але якщо вони збирають усюди аншлаги, то я розумію величезні ціни їх концерти.
d.homerTom Joad, для американців $100 це не половина місячної з/п ) А від MMA зараз шаленіє увесь світ. Тобто, мені може не подобатися Стас Михайлов чи Сай, але якщо вони збирають усюди аншлаги, то я розумію величезні ціни їх концерти.
Для німців і шведів 100 долларів це теж не півзарплати, але вони платити не будуть за це шоу. Мені просто цікаво, що змушує мільйони американців платити за це дійство, що вони там знаходять вартого таких грошей. Мені це цікаво. Я ж не проти цього бою і платних трансляцій в цілому. Якщо люди хочуть і готові платити за це, то будь ласка. Лише СВОЮ думку виказую.
Добавить комментарий
от имени